Rambot Punya Pasai


Assalamualaikom! lama x update blog der (reaDER). Da bebulan dah. Post lama pon basi benyai p dah. Nak cita skit ni. Baqu baqu ni, aq p gunting qambot sbb qambot mcm saqang tqbuan dah. Sqabut gila arh. P laa singgah kedai uncle ni... Tapi ada dua tiga oqg waktu 2 lam kedai dia. Kena laa tunggu turn dlu. Tunggu punya tunggu, sampai turn aq aq dia tnya...'Adekk~ Maw bikin macamana?'. Aq kata ar 'Uncle, kasi potong tepi saja..atas taro n kasi layer... blakang taro'. Dia tanya plak, 'Bwat macam trend laa ni ka?'. Aq jwab arr 'Ya'.Selalu oqg dok bwat jenih ni laa. Stai gak aq tgok. Try arr bwat. Bwat pnya buat...dia hentam bwat Punk tqoih. Klaw sikit sikit x pa ar. Ni smpai tepi dia bwat botak, bwat mata mesin qambot 6ber 1 nuh. Tengah dia taqoh sikit ja..smpai kat blakang.

Hudoh piang!

Xpa ar yg 2. Aq biaq laa nak wat cmna, dah dia x qeti bwat kot. Lpaeh ni mmng x singgah dah kedai dia. Jalan laa keluaq daqi kedai 2 ngn adik aq. Keluaq sikit ja daqi kedai 2, ada mak cik ni tegoq aq. Dia tanya, qambot trend laa cmni laa adik? Aq jwab laa Ya. Pastu dia kata kat anak dia dpan dpan aq, mak x maw nah anak anak mak dok bwat qambot x tahwan mcm 2. Sakit hati gila! Klaw dia bsik kat anak dia x pa gak. Ni dia p kata dpan aq tqoih. Ksaq mak cik ni. Ingat aq nak sangat ka nak buat qambot hudoh mcm tu. X klapaq aeh aq pon. Nak bwat cmna, dah uncle 2 yg x qeti. Aq nak cam len, p bwat cam len. Hadoi... 2 dah spasai. Blek umah plak, kena hingaq ngn ayah. Dia sqoh keqat len qambot sbb mcm RedIndian. Huh!! Malang gila haqitu!! ~

2 comments:

fatinmyra Sweet :) said...

ptong botak lahh.
kan machoo. HAHA

.:AMIRUL_TSUYOSHI:. said...

botak dah laa skang ni cek oi.. macho? haha.. jgn puji. malu cek... xdak arh... lwak ja :)