Beli Handphone Baqu




Assalamualaikom! Salam sejahtera readers. Kali ni nak mqapu psai enfon plak. Lpaeh enfon lama kena cuqi, tqingin plak nak beli enfon baqu. Tapi enfon lama nuh, pupu yang bagi sbb dia dah ada satu lagi enfon baqu, pakwe dia belikan. Taw kat pupu aku yang aku dok promote dia kat blog naya aku. Enfon yang dia bagi kat aku dulu tu SonyEricssonW200i ja. Tapi ok arr. Oqg bagi pon cukop bsaq betuah dah tu pon. Enfon baqu pupu plak jenih NokiaC3. Sempoi ow. Ada macam Blackberry gak. Dua tiga haqi yang lpaeh, aku ada sembang ngan member aku, Musfirah. Kawan sekampong gitu gitu ja. Dia sqoh aku beli Galaxy Ace mcam dia dok guna laa ni laa...

Tapi aku tak bqapa bekenan sangat ngan cadangan dia ni. Aku lbeh minat yang jenih kat ataih skali nuh. GalaxyS II. Perh! Syok gila guna yang tu.Tapi baqu dok bqangan laa. Tak taw jadi beli ka dak. Dalam proses kumpoi duet. Aku pon laa ni dok tengah keja. Bleh laa kumpoi gak skit skit. Aku dah try yang member aku punya, best oww. Enset best harga pon best arr... Aqitu pi tengok kat CityPlaza. RM1899. Teliuq gak laa aku pon. Pi plak tanya member aku, dia kata RM1800 'ja'.. Mungkin dia kaya kot. Takpa, aku akan usaha nak bagi dapat gak enset semahai tu guna duet sndqi. Insyaallah~

No comments: